wtorek, 1 kwietnia 2014

Prolog

Feldbach, Austria

Marzenia.
Dzielimy je na dzienne , które występują w naszym umyśle pod postacią myśli i wyobrażenia.
Mogą dotyczyć przeszłości , przyszłości czy też teraźniejszości.
Występują one w czasie pełnej świadomości.
Nocne , najprościej powiedziane ... to nasze sny. 
Mechanizm obronny , nasza ucieczka w krainę fantazji.

Co jest moim marzeniem ? 
Kilkanaście lat temu powiedziałabym , że różowy domek dla lalek , bez którego nie wyobrażałam sobie życia.
Śniłam , myśląc o księciu z bajki , o porcelanowej lalce , która we śnie przedstawiała mnie samą.
Kilka lat temu ? ...  Najnowszy model iPhone Apple , najlepszej marki Laptop , czy też najmodniejsze ciuchy... a sny? ... Brad Pitt , ratujący mnie z opresji jako Achilles , a może i Robert Pattinson , widzący we mnie swoją nieskazitelną Bellę.
Rok temu ?... Tutaj pragnienie nieznaczenie się zmieniło...
Dnie wypełnione transmisjami z poszczególnych konkursów Pucharu Świata , godziny spędzone na przeglądaniu najnowszych nowinek z dziedziny skoków narciarskich ...
Nocni bohaterowie sprzed kilkunastu miesięcy odstąpili miejsca kolejnym fascynacją.
Każdy napotkany mężczyzna , nie był na tyle idealny , na tyle dobry... Nikł w porównaniu z Nimi.
Wyobrażeniami ze snów.
...
Dziś mając 22 lata, życie zdaje się być o wiele trudniejsze , ale czy taka jest prawda?
Nie sądzę.
To my , żywe istoty komplikujemy sobie swoją własną drogę , myśląc że robimy wszystko by dążyć do spełniania marzeń. Tych realnych , rzeczywistych marzeń.
Sen z powiek spędzają nam zmartwienia , niezałatwione sprawy , kłótnie , problemy...
Życie to już nie bajka. To historia , którą sami tworzymy,

-------------------------------
1 kwietnia.
2 historia.
Napisana z nadzieją , że Wam się spodoba.
Czytam-Komentuje!
Ann.

7 komentarzy:

  1. Świetnie się zapowiada. Napewno będę zaglądać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że jestem Ci zawsze wierna :*
    Mam pewność, że będzie ciekawie i zawsze zaskakująco, więc jestem i zostaję. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A pewnie, że się podoba. :D Cudowny prolog. <3 Strasznie mnie zaciekawiłaś. ;)) Czekam na pierwszy rozdział. ;]
    Buziaki. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie czytałam tak dobrego prologu! Wiesz, że uwielbiam wszystko co stworzysz, więc przy tej historii też będziesz musiała mnie znosić ; D
    Czeka na pierwszy rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle interesujący początek, czekam na więcej i pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze wierna!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej, czemu mnie nic nie poinformowałaś, że masz nowego bloga, co? ;---;
    Jejku, bardzo dobry prolog! Do tego świetni bohaterowie, bo moi kochani Austriacy! Czego chcieć więcej?<3

    PS. możesz informować? - http://www.wywiader.pl/karolinabilska1999 Dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń